Τρίτη 21 Απρίλη 2026: Η εκδήλωση για τη μεγάλη απεργία των δημοσίων υπαλλήλων του 1942 (video)

Με μεγάλη ενεργητική συμμετοχή τόσο από το Υπουργείο, όσο και εκτός Υπουργείου, εκπροσώπων σωματείων, συνταξιούχων και άλλων εργαζομένων διεξήχθη με επιτυχία η εκδήλωση για τη μεγάλη απεργία των δημοσίων υπαλλήλων στις 21 Απρίλη 2026 στο αίθριο του κτηρίου του Υπουργείου Ανάπτυξης στην πλατεία Κάνιγγος.

Η εισαγωγική ομιλία του Προέδρου της Ομοσπονδίας μας 

Η κεντρική ομιλία του ιστορικού, καθηγητή Γιώργου Μαργαρίτη

Η συζήτηση που ακολούθησε