ΤΕΤΑΡΤΗ 13 ΜΑΪΟΥ: ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ (τ.ΟΣΥΒΕΤ)
Αθήνα 07-05-2026
ΑΠΕΡΓΙΑ
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ
13 ΜΑΪΟΥ ● 10:30 π.μ. ● ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
Συναδέλφισσες και
συνάδελφοι,
Η ΑΔΕΔΥ προκήρυξε
απεργία όλων των δημοσίων υπαλλήλων στις 13 Μαΐου, ώστε οι εργαζόμενες και οι
εργαζόμενοι να κλιμακώσουμε τον καθημερινό μας αγώνα στους χώρους
δουλειάς.
Να δώσουμε συλλογική
μαζική απάντηση στις αντιλαϊκές και εχθρικές προς τους δημοσίους υπαλλήλους και
όλο τον λαό πολιτικές της κυβέρνησης, που εξανεμίζουν το λαϊκό εισόδημα, που
οδηγούν τις τιμές στα τρόφιμα, στα καύσιμα, στην ενέργεια σε δυσθεώρητα
ύψη και συνθλίβουν την αγοραστική μας δύναμη.
Να αγωνιστούμε
απέναντι στον εντεινόμενο αυταρχισμό που με την δήθεν αξιολόγηση, το νέο
πειθαρχικό και την άρση της μονιμότητας επιχειρεί να καταστείλει τις
αντιδράσεις των εργαζομένων.
Δίνουμε αγώνα για την
αύξηση του εισοδήματος των εργαζομένων, για επαρκή στελέχωση των υπηρεσιών, για
αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και ενίσχυση των υφιστάμενων υποδομών.
Καλούμε όλους τους
εργαζόμενους να κάνουν τον αγώνα για την ικανοποίηση των δίκαιων
αιτημάτων μας δική τους υπόθεση, τα σωματεία να εκδώσουν ανακοινώσεις και να
οργανώσουν τον απεργιακό αγώνα, να προκηρύξουν άμεσα Γενικές Συνελεύσεις.
Καλούμε την Τρίτη
12-05-2026 σε ημέρα απεργιακής δράσης με διεξαγωγή γενικών συνελεύσεων σε κάθε
χώρο δουλείας.
Όλες και όλοι στην Απεργία της ΑΔΕΔΥ, την Τετάρτη 13 Μαΐου και στη συγκέντρωση στις 10:30 π.μ. στην Πλ. Κλαυθμώνος.